top of page

Verzenden, Ophalen & Retour

Verzenden

Wij verzenden via PostNL. De artikelen zullen zo snel mogelijk na ontvangst van betaling worden verstuurd. Gemiddeld is dit bij verzending binnen Nederland en België uiterlijk 7 werkdagen nadat de betaling is bijgeschreven op ons rekeningnummer (uitgezonderd artikelen waarbij een levertijd staat vermeld in de omschrijving van het artikel).
 
Indien de order met iDEAL wordt besteld en betaald op een werkdag voor 9.00 uur ‘s morgens, wordt het pakket, indien alle bestelde artikelen voorradig zijn, meestal nog diezelfde werkdag verzonden. Anders binnen de vermelde levertijd.
 
Via de webshop kan de status van de order gevolgd worden; na ontvangst van betaling per bank wijzigt de status in ‘Processing’, waarvan een bevestiging via email volgt. Als de order in deze status is, kunnen er geen wijzigingen of aanvullingen meer plaatsvinden. Als de bestelling is verzonden, versturen wij een e-mail waarin wij vermelden dat de order verzonden is. En wijzigt de status in ‘Complete’. Nadat deze mail is ontvangen wordt het pakket meestal de volgende dag (dinsdag t/m vrijdag) aangeboden op het aangegeven adres in Nederland en België. Voor Duitsland is de overkomstduur 1-2 werkdagen, overige landen op aanvraag. 
 
Indien een artikel onverhoopt bij ons uit voorraad blijkt te zijn, zullen we uiteraard trachten u zo snel mogelijk per telefoon of per email hierover in te lichten.
 
Verzendkosten*

Verzendkosten

Landen   

Nederland: via brievenbus pakketpost € 4,45 

Nederland: via pakketpost € 7,00 

België (BEL): via pakketpost € 9,00 

Duitsland (DEU): via pakketpost € 9,00 

Andere landen op aanvraag   

*Verzendkosten zijn inclusief 21% BTW
 
Niet thuis?
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op maandag t/m vrijdag, vindt u een briefje in de bus met daarop het adres van uw buren waar het pakket is bezorgd. Indien geen van uw buren het pakket kon aannemen vindt u een briefje in uw brievenbus met hierop een ‘niet thuis code’. Met deze code kunt u op de website MijnPakket.postnl.nl een keuze maken voor een tweede pakketbezorging, bijvoorbeeld bij de buren of op het Postkantoor. Maakt u geen keuze voor een tweede pakket bezorging? Dan wordt uw pakket de volgende werkdag bij u bezorgd.
Met uw postcode en huisnummer kunt u bij bezorgdagen en tijden bekijken hoe laat u de chauffeur kunt verwachten. Dit kan tot drie dagen vooruit. Was u niet thuis was toen uw pakket werd bezorgd? Dan kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • Pakket ontvangen op het oorspronkelijke adres op een andere dag tot vijf dagen vooruit

  • Pakket ontvangen bij uw buren met dezelfde postcode

  • Pakket ontvangen bij uw buren met dezelfde postcode en op een andere dag

  • Pakket bezorging op een PostNL Postkantoor bij u in de buurt

  • Pakket afhalen op een PostNL Postkantoor  

Wanneer zowel u, als de buren bij de aanbieding van uw pakket niet thuis zijn, kunt u met het bericht via e-mail de zending afhalen op het aangegeven PostNL Postkantoor. U heeft hiervoor drie weken de tijd, daarna gaat de zending terug naar Feest & Taart.
 
U kunt daar een nieuwe bezorgafspraak maken, dat kan dan op zijn vroegst een afspraak zijn voor de eerstvolgende werkdag. Nadat u het “niet thuis” bericht hebt ontvangen, heeft u 5 dagen om te reageren bij de PostNL. Indien zij niets van u vernemen, wordt het pakket retour gestuurd naar Feest & Taart. Indien wij het alsnog naar u toesturen, dient u nogmaals de verzendkosten te betalen.
 
Bezorging op alternatief adres
Indien u grotendeels niet thuis bent op werkdagen, dan kunt u ons een alternatief bezorgadres geven, zoals bijv. uw werkadres of het adres van een familielid. Dit kunt u eventueel ook zelf aangeven wanneer u uw adresgegevens bij ons aanmaakt.
 
Verzenddag aangeven
Wij werken graag mee aan een zo soepel mogelijke verzending van de order. Indien u op een bepaalde dag altijd thuis bent, kunt u in de order aangeven dat wij het de dag daarvoor versturen zodat u er normaliter van uit kunt gaan dat u het op uw eventuele vrije dag kunt ontvangen. In het notitieveld bij de order kunt u dit heel eenvoudig zelf aangeven.
 
Klopt er iets niet?
Mocht er met de inhoud van pakket iets mis zijn gegaan, verzoeken wij u in ieder geval contact op te nemen met Feest & Taart via email feestentaart@gmail.com of telefonisch: 06-30767331

Retourneren

Feest & Taart accepteert retourzendingen mits:

  1. De annulering van uw bestelling binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw bestelling schriftelijk (email is ook goed) is aangemeld bij Feest & Taart.

  2. Het artikel in oorspronkelijke, onbeschadigde en ongebruikte staat verkeert en in de originele verpakking zit.

  3. Het artikel, voldoende gefrankeerd, binnen 14 dagen na het schriftelijk (email is ook goed) annuleren van uw bestelling, aan Feest & Taart geretourneerd is.

Feest & Taart accepteert geen retourzendingen van zendingen die onvoldoende gefrankeerd zijn. De kosten voor de retourzending dient u zelf te betalen. Ook draagt u zelf het risico van retourzending.

Feest & Taart zal er zorg voor dragen dat het complete factuurbedrag, inclusief de verzendkosten (niet van retourzenden) binnen 14 dagen na aanmelding van uw annulering op uw rekening wordt teruggestort, mits het artikel weer in ons bezit is.
 
Adres retourzendingen:
Feest & Taart
Hofduynlaan 55
2182 AH Hillegom

bottom of page